Az új évvel bővült a hódmezővásárhelyi kormányablakok szolgáltatásainak kínálata: ügyfélszolgálatot nyitott a Nemzeti Adó és Vámhivatal és ezzel párhuzamosan nőtt a munkaállomások száma is.
Képünkön a hódmezővásárhelyi kormányablak
Mint arról a Vásárhelyi Hírekben beszámoltunk, Hódmezővásárhelyen az épületbővítés számos további előnnyel szolgál, hiszen az adóügyeken túlmenően a földhivatali, és foglalkoztatási ügyekben is itt várják az ügyfeleket mostantól.
A korábbi hat helyett három épületben koncentrálja működését a Hódmezővásárhelyi Járási Hivatal. Az állampolgárok jobb kiszolgálása érdekében az Ady Endre utcába költözött a Foglalkoztatási Osztály az Andrássy út 28. szám alól, valamint a Földhivatali Osztály ügyfélszolgálata a Petőfi út 6. szám alól is ide költözött. Így az épület földszintjén található kormányablakban már 24 munkaállomáson dolgoznak, és az eddig megszokott okmányirodai és családtámogatási ügyek mellett földhivatali és foglalkoztatási ügyekben is itt várják mostantól az ügyfeleket.
További változás, hogy január 3-tól megkezdi működését a kormányablakban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálata is, 5 új munkaállomással. A közös ügyfélszolgálat működése tovább egyszerűsíti az állampolgárok mindennapi ügyintézését.
Az Ady Endre utcai épületben a személyi- és gépjármű okmányaink mellett a TAJ és adó kártya pótlása is itt kezdeményezhető. A gépjármű ügyintézéskor felmerülő adó-, illeték és járulékkal kapcsolatos kérdésekre is egyszerűbben kaphatunk a választ; vagy külön utána járás nélkül, itt kérhető jövedelem- és illetőségigazolás kiadása is.
A kormányablak ügyfélfogadási rendje 2018-ban is változatlan: hétfőn 07.00-17.00, kedden és szerdán : 08.00-16.00, csütörtökön 08.00-18.00, pénteken 08.00-12.00 –ig.
A NAV ügyfélfogadása ettől csupán egy napon tér el: keddenként adóügyekben nem lesz ügyfélfogadás.