
A győztes csapatnak kifejezetten hasznosítható városmarketing ötletei, rávilágítottak arra, hogy számíthat Hódmezővásárhely a fiatal generáció innovatív megnyilvánulásaira.
Remek ötletek, jó hangulat, meglepően érett üzleti szellem, így jellemezte Balázs József a Kreatív és Üzleti Gondolkodás Verseny néven a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán megtartott döntő győztes csapatának prezentációját. A Hódmezővásárhelyi Önkormányzat oktatási referense többekkel együtt meghívott szakemberként vett részt a március 29-én megtartott döntőn, amelynek végeredményeként a HISZK Corvin Mátyás Tagintézmény GasztrOkosok fantázianevű csapata végzett az első helyen, a második a Gregus Máté Szakiskola, míg a harmadik a Bethlen Gábor Református Gimnázium diákjai lettek. Mindhárom hódmezővásárhelyi csapat, a könyvjutalmak mellett, a megyei jogú város felajánlásaként egy programokkal gazdagított hosszú hétvégét tölthet a Ginkgo Sas hotelben. Mint azt a Vásárhelyi Híreknek az oktatási referens elmondta, a díjesőnek ezzel koránt sincs vége, hiszen a város további felajánlásaként, amennyiben az első helyezettek a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola valamelyik vásárhelyi szakára jelentkeznek, fél évig 50 ezer forint ösztöndíjban részesülnek.
Mint arról beszámoltunk a március 29-én megtartott döntő lezárt egy 2010-ben meghirdetett pályázatot, amelyre 21 csapat több mint száz fővel nevezett. A döntőbe kilenc csapat került. Balázs József elmondta, a budapesti döntőn a zsűri különösen nagy súllyal értékelte az előadásmódot, a kommunikációs elemeket. Ebben a corvinosok kitűntek, hiszen prezentációjuk során a humoros megnyilvánulások mellett, még vásárhelyi pogácsát is körbekínáltak. Az oktatási referens megjegyezte, a döntő után a szakmai résztvevők közül többen osztották azt a nézetét, hogy a győztes csapatnak kifejezetten hasznosítható városmarketing ötletei vannak, amelyek rávilágítottak arra, hogy számíthat a város a fiatal generáció innovatív megnyilvánulásaira.