
A szegedi székhelyű CoconutPR nevű cég a Vásárhelyi Városi Televízióval karöltve, videós városmarketing kampányba kezdett, amit - az éppen egy év óta - szintén a cég gondozásában működő Hódmezővásárhely Hivatalos Oldala facebookos oldalra készítettek.
Fotó: VH
’Az én vásárhelyem’ című rövid videókból álló sorozat most elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Városmarketing gyémánt 2016” védjegyet.
A június 10-én, a Városházán sajtótájékoztatón ezt jelentette be Rókus Ákos a VTV ügyvezetője.
Mint mondta, a videókban - a kultúrában, a civil életben, vagy éppen a gazdaságban tevékenykedő- különböző személyek beszélnek életükről, Vásárhelyről. Az elkészült öt videót újabbak követik, amelyek bármikor megnézhetők a facebookon.
A Vásárhelyi Hírek kérdésére, hogy ez a díj, mennyiben nyújt lehetőséget a Városi Televízió saját bevételének növelésére, Rókus Ákos elmondta, nem annyira a reklámok, mint inkább a kommunikációs munkák jelentik a bevételi forrásokat. Hozzátette, a VTV nézettsége nőtt az elmúlt időszakban és ősztől az interneten is elérhető lesz a VTV adása.
Hegedűs Zoltán alpolgármester arról beszélt, hogy a videósorozat bizonyítja, hogy igenis lehet boldogulni Vásárhelyen, nem kell ezért elmenni máshová, vagy akár külföldre.
Tarnai Zoltán, a CoconutPR képviseletében elmondta, ’Az én vásárhelyem’ című sorozatot eddig több ezren nézték meg a neten, számukra elismerés a Városmarketing gyémánt 2016 védjegy.
Mint ismeretes a Magyar Marketing Szövetség minden évben 5 féle elismerésre ír ki pályázatot, amelyre bárki jelentkezhet a 25 ezer forintos nevezési díj befizetésével.
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - 14 elismert személyiségből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „Városmarketing gyémánt” díjakat.
A most elnyert ’Városmarketing gyémánt’ logót a nyertesek a következő évi versenykiírásig használhatják.