
A cég hivatalos honlapján a hosszasan sorolt referenciák között 12 települést is olvashatunk. Ezek közül idén Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata "Városmarketing" közbeszerzési pályázatát harmadszor nyerte a Prestige Média. Városunk marketing-kommunikációs feladatainak ellátására kiírt pályázat eredménye már április közepén ismert volt, ám az országos sajtó a napokban „kapta fel” a hírt. Az Önkormányzat, valószínű ennek hatására közleményt adott ki, amelyben leírja a törvényesen lefolytatott eljárás részleteit. Ezek szerint a Várhegyi Attila, volt kulturális államtitkár vezette Prestige Média Kft. az elkövetkező öt évben, évi 19 millió 200 ezer forint összegben végez majd városmarketing és kommunikációs feladatokat. Ez a város évi 20 milliárdos költségvetésének alig egy ezreléke. Információink szerint a Prestige Média egyébként indult a Szegedi Regionális Hulladékkezelési Program keretében elvégzendő hulladéklerakók rekultivációjának gyakorlati megvalósításához szükséges tájékoztatási tevékenység ellátására elnevezésű pályázaton.
Ha tetszett a cikk, ossza meg, vagy lájkolja, hogy még többen olvashassák!