
A közüzemi ügyeket intézők életét ügyfélbarát megoldásokkal könnyítik meg a Polgármesteri Hivatalban.
A Hódmezővásárhelyi Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. valamint a kötelékébe tartozó A.S.A. Köztisztasági Kft. és a Zsigmondy Béla Zrt. ügyfélszolgálatai egy helyre, a vásárhelyi Polgármesteri Hivatal földszint 15-ös irodájába költöznek, vagyis az ügyfelek mindent egy helyen intézhetnek, természetesen a számlák befizetését is, mondta február 15-én tartott sajtótájékoztatóján Dr Makó András (képünkön),a napokban kinevezett aljegyző. A távfűtéssel, a szemétszállítással, az ivóvíz szolgáltatással kapcsolatos lakossági ügyeket és a díjak befizetését könnyíti meg ez a központosítás. Az áramszolgáltató továbbra is az eddigi helyén fogadja az ügyfeleket. Az aljegyző azt is elmondta, az eddigi két pénztárablak mellé a napokban még kettő kialakításával gyorsabbá teszik a díjbefizetést. A két új ablak a vállalatok, cégek, intézmények pénztári ügyeit intézi, de a forgalomtól függően amint szükséges a lakossági befizetéseket is fogadja. Hétfőn reggel 8-tól este 8-ig, a többi napokon délután 3 óráig vannak nyitva. Pénteken viszont csak délig lehet befizetni. Dr. Makó András arról is beszélt, hamarosan a bankoknál és egyéb helyeken megszokott ügyfélhívó rendszert alakítanak ki, hogy ne legyen probléma a sorban állás. A sajtótájékoztató végén elmondta, az okmányirodában a díjköteles hivatalos iratok, útlevél, személyi igazolvány, stb. kiváltásának illetékét ezután nem kell sárga csekken a postán befizetni, hanem helyben, bankkártyával is ki lehet egyenlíteni.