
A hódmezővásárhelyi szálloda a magas szintű szolgáltatásnyújtás, a sikeres minőségügyi audit eredményeképpen részesült a díjban.
A 90 szobás hódmezővásárhelyi Ginkgo szálloda az elmúlt héten egy 3 napos Best Western minőségügyi auditon esett át, amelyen kitűnő eredményt ért el. A kiválóság elismeréseképpen a szálloda Best Western Nemzetközi Minőség Díjban részesült
A díjat csak azok a szállodák kapják meg, amelyek az éves minőségügyi ellenőrzésen kiváló eredménnyel teljesítenek. A legnagyobb elismerést jelenti a szolgáltató felé, hiszen kifejezi, hogy a szálloda eleget tesz a Best Western által előírt nemzetközi minőségi és márkakövetelményeknek, ezen túlmenően pedig a legmagasabb szolgáltatási minőséget képviseli.
Alain Formagne, a Best Western minőségügyi auditora elmondta, a szálloda kiváló minőséget biztosít a vendégek részére, a feladat ennek megőrzése. A hódmezővásárhelyi szálloda a magas szintű szolgáltatásnyújtás, a sikeres minőségügyi audit eredményeképpen részesült a díjban.
Schleiffer Ervin: „Nagy örömömre szolgál ez a kiváló eredmény. Valóban a szálloda teljes személyzetének munkáját dicséri. Biztos vagyok abban, hogy nem adjuk alább és a jövőben is hasonló sikereknek örülhetünk. Az a munka, az odaadás, amit minden munkatársunk folyamatosan tanúsít, vezet el bennünket a teljes sikerhez.”
A Díjat 2009-ben vezették be, amely egyfajta elismerés azoknak a szállodáknak, amelyek az éves audit során kiemelkedő teljesítményt nyújtanak. A 2009. évben Közép-Európában 18 szálloda, 2010-ben pedig 14 szálloda részesült a kitüntetésben.
Best Western International a világ legnagyobb szállodacsaládja. 90 országban több mint 4,000 szálloda tartozik a céghez. Magyarországon 9 szálloda viseli a Best Western márkanevet. 2011-ben a társaság fennállásának 65. születésnapját ünnepli.