2010-ben városunk a Magyar Televízió ’Főtér’ című műsora által meghirdetett versenyének nyerteseként a nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt promóciós együttműködését élvezhette egy teljes évig.
Tavaly decemberben ünnepi külsőségek között nyújtotta át a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója a társaság oklevelét Almási István alpolgármesternek abból az alkalomból, hogy a város nyerte el ’Az év települése’ címet. 2010-ben városunk a Magyar Televízió ’Főtér’ című műsora által meghirdetett versenyének nyerteseként kiemelt promóciót élvezhetett egy teljes évig. Vagyis a díj „hozományaként” a Magyar Turizmus Zrt. kommunikációs csatornáit felhasználva Hódmezővásárhely turisztikai kínálatát, programjait, eseményeit népszerűsítette. A Magyar Televízióban naponta jelentkező turisztikai programajánlóban folyamatosan hírt adtak a városunkban zajló eseményekről, programokról. Ennek az egész éven át tartó promóciónak a zárásaként a Magyar Turizmus Zrt. Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága december 16-án a Ginkgo Sas Hotelben szakmai rendezvényt tart a régió turisztikai szolgáltatóinak, szakmai szervezeteknek és a Tourinform irodák képviselőinek. Gulyás Péter igazgató portálunknak elmondta, nem csak az „Év települése” díjjal járó marketing akció miatt rendezik Vásárhelyen az évzáró találkozót, hanem azért is, hogy az ország minden részéből meghívott turisztikai szakemberek is megismerhessék a város új négycsillagos szállodáját. Hozzátette, a hely és az alkalom méltó arra is, hogy a rendezvényen együttműködési szándéknyilatkozatot írjon alá az MT Zrt. Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatósága és a szerbiai Magyar Központ. Ennek részeként Belgrádban márciusban új ügyfélszolgálat és üzlet nyílik, amely a dél-alföldi régió és Szerbia közötti turizmus fejlesztését segíti.